fredag 19 november 2010

Göteborg

Åh, min fina lilla stad som blir så fascinerad av att det faller en halv decimeter snö. Ikväll gjorde du mig verkligen på gott humör. Att spela tre sånger kan räcka ibland. Som ikväll på de före detta Jauvetarnas (en anrik gycklargrupp) evenemang "En jävligt skön kväll" där det blandades allt från visa och poesi till akrobatik och trolleri.
Det är ibland skönt att vara en del av något än att vara det centrala. Så var det ikväll.
Att sen få fortsätta och möta mina Räfvar och få uppträda för ett folk som älskar alla folk. Som älskar att dansa. Mmm... det får en att tycka om en liten stad som tittar på snö på samma sätt som vinterturister från Brasilien.
Tack för ikväll.

1 kommentar:

  1. Vad säger du!? Jauvet och du uppträdde i fredags och jag var inte där!? Jag missade alltså världens bästa kombination!? Usch, jag vill inte vara stockholmare längre... :(

    Istället för att vara och kolla på er i fredags var jag på nån klubb och kunde konstatera att Loke-trosorna var väldigt bra även på krogen!

    SvaraRadera