tisdag 2 november 2010

TisdagsTrivia

Ska skrika lite högre när det väl händer någonting värt att berätta om men om denna Tisdag har jag bara detta att säga:
Det är en väldigt speciell känsla att stå med en liten blomma på perrong nr 5 och se alla nyanlända passera och slutligen konstatera att vännen jag skulle välkomna till svarta södern inte var med på detta tåg som den skulle vara med på.
När man senare via SMS får reda på att den (som jag iofs redan blivit upplyst tidigare men inte uppmärksammat) nyligen landat på Landvetter känns det såklart bättre. Eller bättre vette katten. Det kändes lite Charlie Chaplin att lämna perrongen ensam med en lite blomma och det är ju fint.
Om resten utav Tisdagen har jag inte så jägarns mycket att berätta förutom att jag krossade i bowling, FCK kommer ändå inte komma någon vart i CL men det var väl skoj för Wiland samt att chevre och hjortrongräddsås är en jävla bra kombination.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar